Opel: Ανοδική πορεία στην αγορά και των επαγγελματικών

Με τον καλύτερο τρόπο έκλεισε το 2023 για την Opel στην Ελληνική αγορά. Η Γερμανική εταιρεία σκαρφάλωσε στη 2η θέση των πωλήσεων επιβατικών, διπλασιάζοντας τις ταξινομήσεις της σε σχέση με το 2022 και κατακτώντας μερίδιο αγοράς 7,7%.

Η εμπορική επιτυχία της Opel οφείλεται, σε μεγάλο βαθμό, στο Opel Corsa. Το Γερμανικό supermini στέφθηκε πρωταθλητής για το 2023, κατακτώντας την 1η θέση των πωλήσεων, τόσο στην κατηγορία του, όσο και στο σύνολο της αγοράς, υπερδιπλασιάζοντας τις ταξινομήσεις του σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Μάλιστα, το Corsa διατήρησε σταθερά την 1η θέση καθ’ όλη τη διάρκεια του 2023, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι η τελευταία φορά που βρέθηκε στην κορυφή της αγοράς ήταν το 2012. Επιπλέον, το Corsa αναδείχθηκε ως το αγαπημένο μοντέλο των εταιρειών, κατακτώντας την 1η θέση και στις εταιρικές πωλήσεις, ανεξαρτήτως κατηγορίας. Σημαντικό είναι να αναφερθεί πως 1 στα 4 εταιρικά οχήματα που ταξινομήθηκαν μέσα στο 2023, ήταν Corsa. Τέλος, το Corsa-e κατέκτησε τη 2η θέση στις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων στην κατηγορία του, επιτυγχάνοντας εντυπωσιακή αύξηση ταξινομήσεων κατά 1.812,3%!

Σημαντική ήταν και η συνεισφορά των Crossland και Mokka στα εμπορικά αποτελέσματα της Opel κατά το 2023. Συγκεκριμένα, τα δύο μοντέλα κατέκτησαν, συνδυαστικά, μερίδιο 9,5% στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία των B SUV, με το Crossland να επιτυγχάνει σημαντική αύξηση ταξινομήσεων κατά 84,1% συγκριτικά με το 2022. Αντίστοιχα, το Mokka υπερδιπλασίασε τις ταξινομήσεις του σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Όσον αφορά την αγορά των Επαγγελματικών Οχημάτων, και εδώ η Opel σημείωσε σημαντική αύξηση στις ταξινομήσεις. Τα Γερμανικά πολυεργαλεία Combo, Vivaro και Movano, χάρη στην ποιότητα κατασκευής και την πρακτικότητά τους και υποστηριζόμενα από το ελκυστικό εμπορικό πρόγραμμα 3-4-5-6, απέφεραν στην Opel μερίδιο αγοράς 9,1% στην κατηγορία των κλειστών φορτηγών (37,6% αύξηση συγκριτικά με το 2022). Επιπλέον, η Opel κατέκτησε τη 2η θέση στην κατηγορία των ηλεκτρικών κλειστών φορτηγών, επιτυγχάνοντας μερίδιο 20,9%, αποδεικνύοντας την εμπιστοσύνη των επαγγελματιών στα μοντέλα της Γερμανικής εταιρείας.

Η Opel στοχεύει σε πρωταγωνιστικό ρόλο στην Ελληνική αγορά και για το 2024.