Tο νέο Caddy Cargo eHybrid με διευρυμένη αυτονομία

Τόσο η ιδιωτική εκδοχή όσο και το επαγγελματικό βαν προσφέρονται στη στάνταρ έκδοση μεταξονίου, με πέντε θέσεις στην έκδοση MPV (δύο στο Cargo). Ή στην παραλλαγή Maxi με μακρύ μεταξόνιο, ικανή να φιλοξενήσει έως και επτά επιβάτες στο MPV.

Το νέο επαναφορτιζόμενο σύστημα κίνησης έρχεται με αφορμή το λανσάρισμα της γκάμας ΜΥ2025, η οποία συνοδεύεται από ορισμένες βελτιώσεις εξοπλισμού. Η έκδοση Cargo διαθέτει πλέον στάνταρ ψηφιακά όργανα και τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών. Με το ChatGPT να μπορεί να προστεθεί ως επιλογή.

Το σημαντικό στοιχείο είναι πως το νέο Caddy Cargo eHybrid θα είναι διαθέσιμο με δύο μήκη αμαξώματος και μεταξονίου, γεγονός που του επιτρέπει να μεταφέρει 2 – 3 ευρωπαλέτες  ή φορτία με μέγιστο όγκο έως 3,7 κ.μ.

Αντίστοιχα, με το μεικτό βάρος του να κυμαίνεται από τους 2,4 – 2,5t, μπορεί να μεταφέρει φορτία έως 740kg και να ρυμουλκήσει έως 1,5t.

Νέο PHEV σύστημα με 150 άλογα και ηλεκτρική αυτονομία έως 122km!

To ανανεωμένο –υβριδικό- σύστημα μετάδοσης της κίνησης του Caddy eHybrid είναι τύπου PHEV (Plug-in Hybrid Electic Vehicle) και συνδυάζει

έναν ηλεκτροκινητήρα με έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5λτ., απόδοσης 115 αλόγων. Ωστόσο, η συνολική απόδοση του υβριδικού συστήματος ανέρχεται στα 150 άλογα με την μέγιστη ροπή να ορίζεται στα 350Nm.

Χάρη στη νέα μπαταρία ιόντων λιθίου των 19,7kWh, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει πότε θα στραφεί σε αμιγώς ηλεκτρική κίνηση του οχήματος, με την μέγιστη αυτονομία για μεικτό κύκλο σε αυτήν την φάση να ανέρχεται στα 122km. Μάλιστα, το Caddy eHybrid θα μπορεί να φορτίζει σε παροχές AC ισχύος έως 11kW καθώς και σε ταχυφορτιστές DC έως 50kW.

Αρκετά για να κάνεις ένα μεγάλο μέρος των καθημερινών μετακινήσεων χωρίς να κάψεις σταγόνα βενζίνη, μια παρατήρηση που ισχύει και για επαγγελματίες, ειδικά για τις λεγόμενες παραδόσεις «last mile». Από την πλευρά φόρτισης, η ισχύς μπορεί να φτάσει τα 11 kW σε εναλλασσόμενο ρεύμα και τα 50 kW σε συνεχές.