TΟ CITROËN JUMPY ΓΙΝΕΤΑΙ ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΤΟ

Aπό το 1928, η Citroën καινοτομεί συνεχώς για να προσαρμόζεται στις αλλαγές της κοινωνίας και να προσφέρει στους επαγγελματίες μεγαλύτερη ηρεμία και ευκολία στην καθημερινή τους δραστηριότητα. Ως απάντηση στις νέες περιβαλλοντικές και κοινωνικές προκλήσεις, η Citroën το 2021 εφαρμόζει νέες τεχνολογίες με το ë-Jumpy Hydrogen και νέες ιδέες με το My ΑΜΙ Cargo, σχηματίζοντας με τον τρόπο αυτό την πληρέστερη ηλεκτρική γκάμα στην αγορά.

Η Citroën συμπληρώνει τη γκάμα των ηλεκτρικών LCV με τεχνολογία υδρογόνου για να καλύψει τις ανάγκες των εταιρειών που οι δραστηριότητες τους απαιτούν ταξίδια άνω των 300 χιλιομέτρων ή απλά δεν έχουν τον απαιτούμενο χρόνο για να φορτίσουν το όχημά τους κατά τη διάρκεια της ημέρας. Η γκάμα της Citroën μπορεί έτσι να καλύψει όλες τις ανάγκες.

 Το ë-Jumpy Hydrogen, ένα ηλεκτρικό φορτηγό με κυψέλες υδρογόνου και μπαταρία, είναι το πρώτο Citroën που εκμεταλλεύεται αυτήν την τεχνολογία. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό το ότι χρησιμοποιεί αυτή τη νέα τεχνολογία, διατηρεί τον ωφέλιμο όγκο, τη χωρητικότητα και τη μεταφορική ικανότητά του. Το νέο μοντέλο έχει αυτονομία πάνω από 400 χιλιόμετρα* με τις τρεις δεξαμενές υδρογόνου των 700 bar, από ανθρακόνημα, οι οποίες βρίσκονται δίπλα στην μπαταρία, να μπορούν να γεμίσουν σε μόλις τρία λεπτά της ώρας. Με μηδενικές εκπομπές CO2, οι επαγγελματίες θα είναι απολύτως ελεύθεροι από περιορισμούς σε δρόμους και περιοχές των αστικών κέντρων που ισχύουν απαγορεύσεις για τα συμβατικά επαγγελματικά οχήματα.

* Η αυτονομία ορίζεται σύμφωνα με τη μεθοδολογία της διαδικασίας δοκιμής WLTP (R (ECNo. 715/2007, R (EUNo. 2017/1151)

Το ë-Jumpy Hydrogen είναι ηλεκτρικό και επωφελείται από δύο πηγές ενέργειας: το υδρογόνο, που είναι αποθηκευμένο υπό πίεση 700 bar σε ένα τριπλό δοχείο, μέσω του οποίου παράγεται ηλεκτρικό ρεύμα και μια μπαταρία 10,5 kWh. Η μπαταρία δίνει αυτονομία 50 χιλιομέτρων στο αυτοκίνητο και αναλαμβάνει αυτόματα την κίνηση όταν η δεξαμενή υδρογόνου είναι άδεια. Αυτές οι δύο πηγές ενέργειας συνδυάζονται για να τροφοδοτήσουν τον κινητήρα και το σύστημα κίνησης. Η μπαταρία ανακτά ενέργεια κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης, ενώ φορτίζεται αυτόματα χρησιμοποιώντας ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται από το υδρογόνο. Επιπρόσθετα, η φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να γίνει με καλώδιο σε όλους τους σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.

Το Jumpy, που παράγεται στο εργοστάσιο SevelNord, μετατρέπεται σε υδρογονοκίνητο στο Κέντρο Έρευνας και Εξέλιξης κυψελών καυσίμου υδρογόνου του Ομίλου Stellantis που έχει έδρα στο Russelsheim της Γερμανίας.

Το μοντέλο είναι διαθέσιμο σε δύο μεγέθη, M (4,95 μέτρα) και XL (5,30 μέτρα), ενώ οι πρώτες παραδόσεις ë-Jumpy Hydrogen σε πελάτες με στόλους οχημάτων έχουν προγραμματιστεί για την επόμενη εβδομάδα.

 “H γαλλική φίρμα ξεκίνησε μια μεγάλη επίθεση στον τομέα των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, προτείνοντας μια πλήρως ηλεκτροκίνητη γκάμα το 2021 στην ευρωπαϊκή αγορά, η οποία είναι έως και 26% αυξημένη σε σύγκριση με το 2020. Αλλά η Citroën δεν σταματά εκεί. Πιστή στη βούλησή της να εμπνέεται από τους επαγγελματίες και τις ανάγκες τους, η προσφορά της πλήρους γκάμας ηλεκτρικών επαγγελματικών αυτοκινήτων, συνοδεύεται από την έκδοση υδρογόνου του Citroën ë-Jumpy. Αυτή η νέα τεχνολογία θα ταιριάξει στους πελάτες που κινούνται τακτικά σε μεγάλες διαδρομές ή απλά χρειάζονται ταχύτερη επαναφόρτιση. Έτσι, η Citroën προτείνει στους επαγγελματίες μια έξυπνη εναλλακτική ηλεκτρικού LCV που τους επιτρέπει να διασφαλίζουν τη δραστηριότητά τους με περιβαλλοντικά βιώσιμο τρόπο, εναρμονισμένο στις σύγχρονες ανάγκες και χωρίς περιορισμούς χρήσης στα αστικά κέντρα”.

AnneLise Richard, Επικεφαλής Επιχειρησιακής Μονάδας Οχημάτων Περιορισμένων Εκπομπών