NEO PEUGEOT PARTNER: Ταλαντούχος μεταφορέας!

Οδηγούμε το νέο Peugeot Partner με τον περίφημο ντίζελ κινητήρα 1.6 λίτρων με το νέο μοντέλο να μας κερδίζει τόσο με τον πρακτικό χώρο φόρτωσης όσο και με το κορυφαίο εσωτερικό του, που κάνει τη ζωή του επαγγελματία ακόμη πιο άνετη!

 

Το νέο Peugeot Partner που ήδη προσφέρεται στην χώρα μας αποτελεί πλέον, την πιο σύγχρονη πρόταση στην κατηγορία των μικρών βαν, που σε κάθε περίπτωση κερδίζει τις εντυπώσεις τόσο με τις μεγάλες μεταφορικές δυνατότητες του όσο και με το νέο σύγχρονο εσωτερικό του, υιοθετώντας πλήρως την φιλοσοφία των επιβατών μοντέλων. Το νέο μοντέλο το οδηγήσαμε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, και από  τις πρώτες ημέρες της συμβίωσης μας να καταγράφουμε μόνο θετικά στοιχεία. Σαφώς, και επιγραμματικά η δυνατότητα μεταφοράς μέχρι και 2 ευρωπαλέτες, ακόμα και στην έκδοση STANDARD, η εργονομική θέση οδήγησης και οι δελεαστικές τιμές του είναι τα πρώτα που μας έμειναν από την παρθενική εμφάνιση του μοντέλου.

 Χώρος φόρτωσης

 Ξεκινώντας από το σημείο που αφορά και «καίει» τους επαγγελματίες, και δεν είναι άλλο από τον χώρος φόρτωσης, οι γάλλοι κατάφεραν για ακόμη μια φορά να δημιουργήσουν την πιο πρακτική καμπίνα μεταφοράς προϊόντων, εκμεταλλευόμενοι κάθε γωνιά που τους προσέφερε το αμάξωμα. Εδώ, ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να το επιλέξει ανάμεσα σε δύο εκδόσεις αμαξώματος με μήκος 4,4 ή 4,75μ. με δύο μήκη μεταξονίου (2,78μ. ή 2,97μ.) και ύψος της τάξης των 1,88μ. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό ότι έχει ένα μεγάλο μήκος φόρτωσης, με την γαλλική φίρμα να αναφέρει ότι τ ομήκος της καρότσας είναι στα 1.817 χλστ. στις εκδόσεις L1 και 2.167 χλστ. στις εκδόσεις L2 . Πάντως, με την αναδίπλωση του καθίσματος του συνοδηγού και της ειδικής καταπακτής στο διαχωριστικό της καμπίνας, μπορεί να αυξηθεί στα 3.090 χλστ. (L1) ή στα 3.440 χλστ. (L2). Επίσης, το ωφέλιμο ύψος ορίζεται στα 1.243 χλστ.


Ο μέγιστος ωφέλιμος όγκος του χώρου φόρτωσης κυμαίνεται από τα 3,3 – 3,8 κ.μ. για τις εκδόσεις L1 και από τα 3,9 – 4,4 κ.μ. για τις εκδόσεις L2. Στα ιδιαίτερα θετικά στοιχεία, σημειώστε και τον δείκτη υπερφόρτωσης, που για πρώτη φορά εξοπλίζεται μοντέλο της κατηγορίας του. Πως δουλεύει;  Το συγκεκριμένο πρωτοποριακό σύστημα ενημερώνει τον οδηγό στην περίπτωση που το φορτίο του αυτοκινήτου υπερβαίνει την επιτρεπτή τιμή του ωφέλιμου. Αυτό ισχύει τόσο για το τεχνικά επιτρεπόμενο μέγιστο ωφέλιμο φορτίο, όσο και το συνολικό επιτρεπόμενο μέγιστο βάρος ανά άξονα (εμπρός και πίσω).  

Eπίσης, στον εξοπλισμό του – μεταξύ άλλων – ιδιαίτερη μνεία πρέπει να κάνουμε και στα πλεονεκτήματα του συστήματος Περιφερειακής Πίσω Ορατότητας.  Το πρωτοποριακό αυτό σύστημα, κάνει την οδήγηση ευκολότερη και ασφαλέστερη, δίνοντάς τη δυνατότητα του αποτελεσματικότερου ελέγχου του περιβάλλοντος γύρω από το αυτοκίνητο, ακόμα και εάν δεν υπάρχουν παράθυρα.

 Κινητήρας

 Στο δρόμο το νέο μοντέλο με αρωγό των χαρισματικό σε οικονομία καυσίμου ντίζελ κινητήρα 1.600άρη πετρελαιοκινητήρα BlueHDi με απόδοση 100 ίππων – υπάρχει και έκδοση με 75 ίππους – καταφέρνει να κινείται άνετα, χωρίς κομπιάσματα, ενώ η λειτουργία του είναι ιδιαίτερα αθόρυβη – ακόμη και όταν «μπλεχτείς» στα στενά των εμπορικών δρόμων. Το γαλλικό βανέτ μπορεί να αποκτηθεί σε δύο εκδόσεις κινητήρων, με βασικό μοτέρ των γνώριμο για τις οικονομικές επιδόσεις τους και το ροπάτο χαρακτήρα του, τον   και μέγιστη ροπή 230 ή 254 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. Και μια και μιλάμε και για οικονομία, σύμφωνα με το εργοστάσιο η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι στα 4,3λτ./100χλμ. και οι εκπομπές CO2 από τα 111 g/km ενώ, η έκδοση των 100 ίππων φέρει σύστημα S&S(Start-Stop) – το τελευταίο αρκετά χρήσιμο για τους επαγγελματίες που αλωνίζουν τους εμπορικούς δρόμους, που συνήθως είναι μποτιλιαρισμένοι.

 Εσωτερικό

 Μας κέρδισε η θέση οδήγησης, η πρακτικότητα, οι πολλαπλές θήκες και φυσικά η μεγάλη οθόνη στο κέντρο, μέσω της οποίας ο οδηγός μπορεί να χειρίζεται όλες τις ηλεκτρονικές λειτουργίες του οχήματος. Είναι εργονομικό, το τιμόνι του αρκετά γρήγορο και μικρό που κάνει ακόμη πιο εύκολες τις μανούβρες ενώ η συνολική ποιότητα έχει αναβαθμιστεί στο μέγιστο και φυσικά θα φέρει σε δύσκολη θέση τον ανταγωνισμό. Όσον αφορά το ταμπλό του και το ηλεκτρονικό του υπόβαθρο, το γαλλικό βανέτ, διαθέτει – όπως και η γκάμα των επιβατών μοντέλω της – το PEUGEOT i-COCKPIT® που περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στον στάνταρ εξοπλισμό ενός επαγγελματικού αυτοκινήτου , και μεταξύ αυτών ξεχωρίζει το σύστημα HUD ‘head-up display’ καθώς και πλήρη οθόνη αφής 8”.  Στο δια ταυτά, το νέο Partner Van L1 1,6 BlueHDi 100hp PRO κοστίζει από 22.500 ευρώ.