Νέο σύστημα μπαταριών για πιο αξιόπιστες εκκινήσεις και αυξημένα επίπεδα άνεσης

H PEUGEOT εναρμονιζόμενη πλήρως με τις νέες προδιαγραφές της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τον τρόπο μέτρησης των εκπομπών CO2, υιοθετεί σε όλη τη γκάμα της νέους κινητήρες προδιαγραφών Euro 6.2, νέα κιβώτια ταχυτήτων 6 και 8 σχέσεων, μηχανικά και αυτόματα, αναβαθμισμένα τεχνικά χαρακτηριστικά και αυξημένες ιπποδυνάμεις.

Η Volvo Trucks παρουσιάζει ένα νέο σύστημα μπαταριών για τα Volvo FH και Volvo FM, που παρέχει αρκετή ισχύ για όλες τις λειτουργίες της καμπίνας, ενώ ταυτόχρονα μειώνει τον κίνδυνο ακινητοποίησης των οχημάτων εξ αιτίας αποφορτισμένων μπαταριών.

«Οι οδηγοί μπορούν να απολαμβάνουν βελτιωμένα επίπεδα άνεσης και καλύτερες συνθήκες διαβίωσης, γνωρίζοντας ότι έχουν αρκετή ενέργεια για τις ανάγκες τους, με ελάχιστο κίνδυνο κατανάλωσης όλης της ενέργειας από τις μπαταρίες εκκίνησης» σχολίασε ο Samuel Nerdal, Product Manager Ηλεκτρικών & Ηλεκτρονικών Συστημάτων στη Volvo Trucks.

Το νέο σύστημα έχει δύο ανεξάρτητα σετ μπαταριών – ένα για την εκκίνηση του κινητήρα και το άλλο για τον ηλεκτρικό εξοπλισμό της καμπίνας. Η μόνη λειτουργία της μπαταρίας εκκίνησης είναι να βάζει μπροστά τον κινητήρα και δεν επηρεάζεται από την κατανάλωση ενέργειας στο υπόλοιπο φορτηγό. Όλες οι υπόλοιπες λειτουργίες όπως, καλοριφέρ στάθμευσης, κλιματισμός στάθμευσης, ψυγείο, σύστημα πολυμέσων και προσωπικός εξοπλισμός όπως laptop, κινητά τηλέφωνα και tablets, υποστηρίζονται από ξεχωριστές μπαταρίες τύπου gel.

Χρησιμοποιώντας τεχνολογία gel, η νέα μπαταρία μπορεί να ικανοποιήσει τις όλο και υψηλότερες απαιτήσεις των σημερινών πελατών για αποθέματα ενέργειας. Συγκριτικά με τις συμβατικές μπαταρίες μολύβδου – οξέος, η τεχνολογία gel έχει την ικανότητα να διατηρεί υψηλή πυκνότητα ενέργειας για μεγάλα χρονικά διαστήματα. «Τα οφέλη αυτά γίνονται κυρίως αντιληπτά σε διαδρομές μεγάλων αποστάσεων και σε πραγματικά θερμά ή κρύα κλίματα. Ακόμα και τις νύχτες του χειμώνα, ο οδηγός μπορεί να ξεκουράζεται τη νύχτα, άνετα, χωρίς να χρειάζεται να βάλει εμπρός τον κινητήρα για την επαναφόρτιση των μπαταριών» εξηγεί ο Samuel Nerdal.

Λιγότερες εκκινήσεις κινητήρα σημαίνουν επίσης μικρότερη κατανάλωση και μειωμένες περιβαλλοντικές επιπτώσεις. «Ένα παρκαρισμένο φορτηγό με τον κινητήρα να λειτουργεί στο ρελαντί καταναλώνει περίπου τρία λίτρα καυσίμου την ώρα. Με τη λύση που προτείνουμε, ο χρόνος λειτουργίας στο ρελαντί μπορεί να ελαχιστοποιηθεί και επομένως να μειωθεί σημαντικά το κόστος καυσίμου» πρόσθεσε ο Samuel Nerdal.

Οι νέες μπαταρίες τεχνολογίας gel προσφέρουν πολύ μεγαλύτερη διάρκεια λειτουργικής ζωής συγκριτικά με τις συμβατικές μπαταρίες μολύβδου – οξέος και περισσότερους κύκλους φόρτισης. Στην πραγματικότητα, κατά τη διάρκεια σκληρών συνθηκών λειτουργίας, οι μπαταρίες τύπου gel θα έχουν διάρκεια τουλάχιστον 10-15 φορές μεγαλύτερη.

«Το σύστημα μπαταριών μας δεν ικανοποιεί μόνο τις σημερινές απαιτήσεις για μία αξιόπιστη παροχή ηλεκτρικής ενέργειας, αλλά συμβάλλει και στον αυξημένο χρόνο ενεργούς δράσης των οχημάτων και τα χαμηλότερα λειτουργικά κόστη. Είναι μία λύση που θα ωφελήσει πολλούς πελάτες» είπε τελειώνοντας ο Samuel Nerdal.

Δεδομένα: Νέο σύστημα μπαταριών της Volvo Trucks

  • Διατίθεται προαιρετικά για τα νέα φορτηγά Volvo FH και Volvo FM σε Ευρωπαϊκές αγορές.
  • Περιλαμβάνει δύο σετ μπαταριών με ανεξάρτητα κυκλώματα.
  • Ηλεκτρικά συστήματα άνεσης και αξεσουάρ τροφοδοτούνται με ενέργεια από μπαταρίες τεχνολογίας gel 210 Ah.
  • Το σύστημα μπαταριών εκκίνησης αποτελείται από συμβατικές μπαταρίας μολύβδου – οξέως, 800 A CCA.
  • Οι μπαταρίες τύπου gel μπορούν να τοποθετούνται είτε στο πίσω τμήμα με τις μπαταρίες εκκίνησης στην αριστερή πλευρά, ή σε ένα κοινό κουτί με τις μπαταρίες εκκίνησης στην αριστερή πλευρά.